Hultsfred Fredag

På Fredagen så var man jävligt mör och mörbultad.
Jag hade ont i foten och knäna.
Så vi hängde mest vid husvagnen.
InvalidMalin satt och drack grogg och rökte ut igenom fönstret på husvagnen.
Classy, I know!
Lyssnade på musik och sjöng/vrålade ikapp med grannarna.
Jag var sjukt snygg och körde på mysbyxor, skateskor och skelögd, inte dumt!

Kunde inte göra någonting annat än att skratta åt mina knän när jag vaknade.


Smulan var pigg och ville inte vara med på bild :P

Smulan åt upp resterna av min langos.
Det är fan att jag inte ens kunde äta en hel jävla langos på festivalen.

Lodis och en granniluren (Nej, jag kommer aldrig ihåg namn)

Vi gillar Kent!

Jag tror att det kallas inlevelse plus mysbyxor som är på väg att trilla ner.

Som sagt inlevelse.

Jag och en gostjej som jag inte kommer ihåg namnet på, skräll.

Fortsättning följer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Smowl

Snygga knän!

Jääävla jobbiga bilder på mig då. :D menmen...ska inte hålla på att klaga nu. ;)

2011-07-26 @ 13:28:35
Postat av: Malin

Schmowl: Visst är dom! (Y)

Äh, va fan.

Det var oerhört tjusiga bilder på alla där ju ;P

2011-07-26 @ 13:38:29
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Att du inte lägger upp videon på eran skönsång då !

2011-07-26 @ 20:40:18
Postat av: Malin

Karln: Så roligt ska vi inte ha det...tror jag ;P

2011-07-26 @ 20:43:25
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0