Hultsfred Lördag

Sista festivaldagen.
Det tog ett tag innan jag tog mig ut ur husvagnen.
Jag satt rätt bra där tror jag.
Idag fick även ananasen vara med.
Vi hade glömt bort honom.
Dålig stil av oss, men jag tror att piggsvin förlåter oss.
Iofs så slängdes han på Söndagen, det var väl kanske inte heller så snällt.
Men ändå.
Senare på dagen så gick vi och kollade på Raised Fist.


Smulan och Piggsvin.

Kramas lite med gostjejen.
Har ingen aning om vem killen är, i vägen kanske han hette.


Bara normala bilder på mig, tackartackar :P

Hittade en rar gubbe som körde tåg.
(Man får vara sliten på festival)

Han var en kramgubbe :)

Johan är kär i killen som hoppar högt.

När jag hulkat lite så fick jag sällskap av två rara 17-åringar.


Morrissey fick avrunda kvällen.
När han körde Meat is murder så visade som jobbiga jävla bilder i bakgrunden.
Och jag stortjöt, inte helt oväntat.

Måste säga att den här festivalen lätt är den bästa jag har varit på!
Hultsfred


Kommentarer
Postat av: Smowler

En oerhört bra sammanfattning ansér jag. :) Starkt jobbat! :P

2011-07-26 @ 20:23:41
Postat av: Karln

En jävligt bra festival. Om Arvika återuppstår så ligger det risigt till nästa år !

2011-07-26 @ 20:36:39
Postat av: Malin

Smowler: Jag gjorde mitt bästa vettö!

Tackar och knockar :)

2011-07-26 @ 20:41:57
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Malin

Karln: Ja faktiskt, jag vill till Hultsfred igen!

2011-07-26 @ 20:42:34
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0