Hultsfred Onsdag

Eftersom att bloggen ville hora sig och ta bort Onsdagsinlägget så gör jag ett nytt försök!
Jag skulle inte skriva någon novell, för sånt kan vara drygt.
Anyway, jag ska försöka att vara snabb.
Vi gick upp sketatidigt och började förfesta i bilen.
När vi kom fram så ställde vi upp husvagnen, satte upp tältet och fixade armbanden.
Efter det så kollade vi in området.
Magen kukade ihop så jag kunde nästan inte äta någonting.
Dricka gick däremot bra.
Så det blev Fulgrogg, vatten och resorb.
Tror även att det var min mest skelögda festival ever :P
Det var hur mysigt som helst om man bortser från vissa luder.
Jag fick mig en liten snefylla och kommer inte ihåg så mycket av kvällen.
Plus att fel folk dansade in i mig, då blev jag en happy camper.
Tur att jag inte hade med mig min ananas aka Piggsvin.
Lyckades iaf trilla rakt ner i marken från ett stängsel som var typ 2 meter högt.
Piggar var det på jävelskapet också, lite aj.
Smidig tjej.nu.
Ska nog undvika stängsel när jag är full.

Smulan ville inte vara med på bild.
Men det tyckte jag att han skulle vara.


Jag var pepp även om jag var trött som ett as.
Det är då man börjar dagen med en fulgrogg.

Den fule groggen.

Kan man lyssna på bättre musik, antagligen.

Jag och en av grannarna som kallade mig Lisbeth Salander.
I det campet hette jag tydligen Lisbeth, eller Salander.

Poliserna var skitnödiga, så det blev en ordningsvakt som fick vara med på bild.

Klassiker! :D

Jag blev en sån där trevlig tjej.
Så det blev husvagnen efter det.

Tänk på det kidz!


Kommentarer
Postat av: Schmowl

Inte så dumt. :) Stämningsfull biltur upp faktiskt. 2:a bilden nerifrån är en klassisk malin-bild. :D

2011-07-26 @ 13:19:33
Postat av: Schmowl

...och du ser sjukt nöjd ut på den. :D:D:D

2011-07-26 @ 13:30:07
Postat av: Malin

Schmowl: Ja den bilturen var inte dum!

Och inte bilden heller, haha :D

2011-07-26 @ 13:36:11
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Är du verkligen säker på att det blev husvagnen efter den bilden ?!

2011-07-26 @ 20:32:49
Postat av: Malin

Karln: Det är jag iofs inte, blev det husvagnen?

2011-07-26 @ 20:45:27
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0