Hultsfred Torsdag

Torsdagen bjöd på sketamycket regn, häng i husvagnen och The Prodigy!
Tror aldrig att jag inte brytt mig mindre om håret, sminket osv.
Vi gick dit typ en timme innan dom skulle spela för att jag skulle kunna stå längst fram.
Det var knappt något folk där först, men sen dök det upp en hel del.
Johan stod bakom mig för att jag inte skulle bli mosad.
Det gick väl sådär, men det är smällar man får ta.
Fick med mig fem av deras vattenflaskor.
Ett paraply som dom hade på scenen.
Och ett plektrum som kom från ingenstans och landade på min arm.
Det var efter dom hade slutat spela och nästan alla hade gått därifrån.
Jävligt mysko, men jag klagar inte.
Under konserten blev ena foten fastkilad.
Fick även mosade knän, höftben och revben (Y)

Smulan var lite trött och seg tror jag.

Jag var sjukt seg med att göra mig i någorlunda ordning.
Det fanns ju så mycket roligare saker att göra!


En lurig Smulan med en fulgrogg.

Johan fick en lysande idé!

Att jag kanske skulle försöka få tummen ur så att vi kunde komma iväg någon gång.
Och jag försökte.

Det gick sådär, och var ganska onödigt.

Jag var så jävla pepp att jag skrek som en liten tjej :D

Dog lite.

Vrålade som en grobian.

Nu tror jag nästan att jag kan dö lycklig.


Kommentarer
Postat av: Karln

Konstigt. Förstår inte hur det gick till men på ena bilden ser det ut som att jag har ljust hår !



(Göbbskämt)

2011-07-26 @ 20:35:39
Postat av: Malin

Karln: Ditt ljushuvud där!

2011-07-26 @ 20:44:37
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är fräcka fingret och fulgrogg?

2011-08-03 @ 10:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0