Hultsfred!

Idag har jag agerat hjärna och sett till så att Smulan kan hänga med till Hultsfred.
Ja okej, han var med och tänkte lite han också ;)
Men jag är fixartjejen, när jag vill.
Och det ville jag nu.
Jag tror att vi har pladdrat och planerat typ hela dagen.
Vi trodde att det mer eller mindre var kört, men det löste sig till slut.
Ibland är jag fan inte dålig på att tänka!

Och tacksammare och rarare människa får man fan leta efter.
Inget jävla gnäll och inga uteblivna tack, så det känns enbart roligt att hjälpa till :)
Smulan är en jävla bra kille, punkt!
Jag är nöjd och Smulan är nöjd.
Ingen dum dag med andra ord (Y)

Nu är jag dock hjärndöd, mer eller mindre iaf.
Så förhoppningsvis blir det till att sova tidigt....h a h a :P



Kommentarer
Postat av: Karln

Nu kan vi åka som en liten familj till Hultan !

2011-07-07 @ 20:23:10
Postat av: Malin

Karln: Ingen dum liten familj! :D

2011-07-07 @ 21:22:31
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Smowl

Aww! ;P Ett oerhört trevligt och överdrivet schnällt inlägg. Du är la fö gooo!

Men det kommer bli överdrivet skoj att vela som ett litet as med dig och stämnings-johan. :) Inte dumt alls.

2011-07-08 @ 00:17:55
Postat av: Smowl

Men jag känner att det är NI är de som är rara och snälla faktiskt, såatteeh...

2011-07-08 @ 00:21:00
Postat av: Malin

Smowl: Ja det kommer bli förjävla kul faktisch! :D

Och det känns sjukt bra att vi fick med dig till slut.



Lite snälla kanske vi är, men det är ju för att du faktiskt förtjänar det vettö!

2011-07-08 @ 00:33:12
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Cindy

aww, vilken söt bild :)

2011-07-08 @ 03:00:32
URL: http://zombiegirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0