Fettisdagen

Idag var en fet tisdag.
Jag åt en hel paj och en semla.
Semlan och  pajen skyller jag på mitt dåliga omdöme.

Förut låg Fritz i soffan och såg lite nere ut.
Jag frågade honom om vi skulle lyssna på vår danslåt. (Ja, vi har en sån)
Först reagerade han inte alls.
Men sen när jag satte på låten så vaknade han till liv och blev skitglad.
Det var jävligt längesedan som vi både lyssnade på och dansade till den.
Märkligt att han kommer ihåg den, han är så jävla söt och smart den hunden.
Självklart är jag helt opartisk när jag säger att han är världens bästa hund! :D

Just nu sitter jag och krånglar med msn som fortfarande inte fungerar.
Farmor säger till mig att jag ska formatera om datorn.
Jag vet som sagt att jag borde göra det innan den kukar ihop helt, men det är ju så jävla segt.
Får väl se hur länge jag orkar krångla med msn och den blå jävla rutan.

Ajuste, kom på någonting som jag måste nämna i och med att det är så intressant.
Nu har jag äntligen beställt en ny vetesäck, yay.
Min nyaste som det iofs inte var så längesedan jag beställde börjar gå sönder överallt.
Så, nu kommer jag få hem en ny säck i någon snygg snorfärg.
Men det kan jag lära mig att leva med.

Cheers!


Kommentarer
Postat av: Karln

Men jag som inte ens gillar småhundar kan erkänna att Fritz är världens bästa hund !

2011-03-09 @ 19:16:29
Postat av: Malin

Karln: Det gör du ju faktiskt.

Du behövde bara träffa Fritz för att ändra åsikt om småhundar ;)

2011-03-09 @ 21:08:08
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0