Grönsaksprat

Nu är jag så gott som hjärndöd.
Och igår sa jag till mig själv att när jag blir trött så jag jag gå och lägga mig.
Men jag fastnar alltid vid datorn.
Jag gör ju ingenting speciellt, sitter bara här som en jävla grönsak och glor.

Aja, skitsamma.
Idag har jag tvättat, spännande?
Nu var det inte torktumlaren som krånglade, utan en av tvättmaskinerna.
Variation förnöjer har jag hört.

Jag vågade mig också på att käka en pajbit.
Magen fixade det den här gången (Y)

Intressanta saker:
Jag har fått hem min snorgröna vetesäck, som jag förövrigt inte använder.
Kommer antagligen vänta tills den gamla är helt trasig.
Vissa anser nog att den redan är helt trasig, men så länge det inte trillar vete ur den (igen) så får den vara med.
Försöker också få tag på någon eller några klänningar tills vi ska åka till utlandet.
Det går sådär.
Förhoppningsvis så dyker det väl upp fler snart, det borde det iaf göra.

Nej, nu måste jag gå härifrån.
Natti.


Kommentarer
Postat av: josefin

vart ska ni åka?

2011-03-15 @ 19:11:45
Postat av: Malin

Josefin: Till Mallorca :)

2011-03-15 @ 19:24:53
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

Trevligt med variation i tvättstrulet. Får se vad som strular nästa gång.

2011-03-15 @ 19:56:34
Postat av: Malin

Karln: Jag menar det, gratis underhållning är aldrig fel.

2011-03-15 @ 20:26:29
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0