Jag behöver en ny medicin och ett nytt land.

Dagen har varit skit i allmänhet.
Att få tag på min medicin börjar bli tröttsamt.
Jag ser en valross i spegeln.
Min hud lossnar och min hårbotten tar livet av mig.
Fula ovanor har kommit tillbaka och det med besked.
Spruckna blodkärl ansiktet är inte vackert.
Att få sova en hel natt är sällsynt.
Jag tänker för mycket för mitt eget bästa just nu.
Funderar på hur länge Fritz kommer leva och hur länge jag kommer leva.
Hade det varit lättare att försöka leva på riktigt om man visste exakt när man kommer att dö?
Ibland så tror jag faktiskt det.
Jag behöver sommar och inte vinter i ett jävla halvår.

Det får gärna bli slutet på maj nu så att man kommer iväg till utlandet.
Blekast på stranden kommer jag antagligen vara, men jag tänker inte vara fet.
Och så får jag säkerligen värmeslag, eller nej.
Jag får gömma mig under ett parasoll.

Jag vill även sitta i eller utanför en skabbig husvagn på Arvikafestivalen.
Att lyssna på Lasse Berghagen är ett måste
Ta en tur till den stora campingen och hälsa på mina homies :D
(Och äta langos utan att känna mig fet, tacksåmycket!)

Lite svajigt och gnälligt inlägg kan tänkas, jag är bara jävligt trött.
What goes in must come out, ibland iaf.
..


Kommentarer
Postat av: melinda

gud va söt du är :o synd att du inte har fler bilder på dej själv ^^

2011-03-30 @ 20:47:06
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0