Planen för imorgon

Jag tänker ringa både vårdcentralen och patientnämnden.
Nu måste jag fan skaffa mig ballar!
Har ju skrivit upp typ allt i bloggen, så om jag är dement (vilket jag oftast är) så är det bara att jag skummar igenom mina inlägg samtidigt som jag pratar.
Nu hoppas jag att jag slipper prata med någon idiot, för det orkar jag inte...igen.
Och så hoppas jag att det är den rara sköterskan på vårdcentralen som svarar och inte den andra som är hur otrevlig som helst.
(Det här med att inte skriva mer om skiten i bloggen gick väl sådär, inte helt oväntat)

Och nu fick jag idétorka.
Så jag går ut med Fritziluren och sen tänker jag landa på toa för femtioelfte gången idag.
Nu är jag faktiskt trött, men att somna är en annan grej.

Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Checka min blogg



alebalemale.blogg.se

2011-03-26 @ 15:02:28
URL: http://alebalemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0