Skitdag i flera bemärkelser

Idag har hela världen varit emot mig, alltså inte bara stjärten.
Jag har ringt runt typ överallt för att få tag på rätt mediciner.
Kärringjäveln som är sekreterare på vårdcentralen gjorde verkligen min dag.
Hur otrevlig och dryg som helst och inte hjälpsam för fem öre.
Jag var däremot trevlig när jag pratade med henne och förklarade läget.
Och det hade man ju mycket för.
Dom vet vem jag är, dom har mina journaler men dom verkar i allmänhet ha svårt att läsa journalerna.
Det slutade med att jag fick ringa runt till femtioelva olika ställen och grät som en unge.
Alla ville hjälpa mig och var rara, men det är tydligen så att jag måste prata med min nya läkare på vårdcentralen.

Så nu hoppas jag att jag får sova lite inatt.
Annars så måste jag hålla mig vaken tills hon har telefontid imorgon.
Nu hoppas jag att läkaren är normal.
Och om jag måste prata med någon sekreterare så vill jag helst slippa henne som jag pratade med idag.
Om det nu skulle vara hon, då tänker jag inte vara lika menlös som jag var idag. (Balls!)
Men jag vill ha tillbaka min gamla läkare, faaan.


Kommentarer
Postat av: Karln

Bra att dom kollar upp dig när dom håller på å byter läkare så jävla ofta.

2011-03-11 @ 20:38:31
Postat av: Malin

Karln: Mm, verkligen.

2011-03-11 @ 21:35:31
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0