Tattardag imorgon?

Imorgon blir det kanske en tur till studion igen, förhoppningsvis iaf.
Vet inte om det är överdrivet smart att kanske göra det med tanke på att ena armen är rätt så mör.
Har egentligen inte råd och det kommer sannolikt göra svinont.
Men det är väl bara att gilla läget.
Det var ju så längesedan jag tatuerade mig nu, så det känns som att det är dax igen (Y)
Funderar på hur jag ska sova om det nu blir av, för då kommer jag ju köra på den andra armen.
Men det löser sig nog...hoppas jag.

Så nu får vi se om det kommer några tårar imorgon :P

Kommentarer
Postat av: Karln

Var nog fan lika bra att det inte blev av idag. Bra å inte ha nån arm å sova på.

2011-03-02 @ 20:47:33
Postat av: Malin

Karln: Ja faktiskt, jag kan ju knappt sova på den armen som inte är nytatuerad ändå :P

2011-03-02 @ 23:40:09
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0