Tvättdag :D

Idag skulle jag tvätta en hel del var det tänkt.
Men det orkar jag inte, så jag tar bara det viktigaste.
Får väl ta en tid till nästa vecka och tvätta lakan då.
Finns det någonting som är roligare än att tvätta?
Jag tror inte det.

Min arm är förövrigt dubbelt så stor idag.
Det är måttligt snyggt.
Man kan nästan tro att jag har muskler :P

Har sovit helt okej inatt (Y)
Det är alltid trevligt när det händer, för det händer inte allt för ofta.
Var helt hjärndöd och torr i munnen som ett as när Johan ringde och väckte mig.
Jag låter verkligen helt jävla efterbliven när jag är nyvaken.

Nu funderar jag på om jag är sugen på att äta någonting eller inte...
Det är jag inte.

Kommentarer
Postat av: Karln

Newsec is the shit !

2011-03-01 @ 18:24:45
Postat av: Malin

Karln: Oh ja, Newsec är the skit!

2011-03-01 @ 18:55:30
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0