Idétorka

Idag fick jag hem nya skor, glad campare!
Försöker komma på någonting spännande som jag har gjort.
Jo, jag ringde till den nya hyresvärden och var sur.
Nu har dom höjt hyran, 5500 spänn för en nedgången lägenhet.
Vilket kap!
Måste verkligen börja fundera på var man kan flytta, jag vill ju inte bo precis var som helst.
Och så måste det vara bra för vovvarna...och mig.
Jag är så jävla späshul att jag inte kan eller vill bo var som helst.

Har precis färgat ögonbrynen.
Och när jag tvättade bort färgen och tvättade ansiktet så försvann hälften av min hud.
Jävla värdelös hud jag har.
Kan kanske bero på min uppfuckade kosthållning och att jag dricker för lite vatten.
Jag dricker när jag är törstig och det är jag inte speciellt ofta.
Förutom på kvällen/natten, och då vill jag inte dricka.
Orka springa på toa femtioelva gånger, nej.

Sitter och funderar på vad jag väger just nu.
Har försökt att undvika vågen ett tag.
Får se om jag ställer mig på vågen imorgon eller om jag avvaktar.

Kommentarer
Postat av: Karln

Vi får vinna pengar så vi kan flytta vart vi vill !

2011-03-16 @ 19:31:26
Postat av: Malin

Karln: Ja men kan vi göra det någon gång snart dååå?

2011-03-16 @ 20:11:29
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0