En seg och hjärndöd dag

Det blev inget tattande idag, antagligen lika bra faktiskt.
När jag vaknade så var jag sjukt trött och lagomt opepp.
Känns som att kroppen kanske behöver vila lite längre än en dag innan man tatuerar sig igen.
Jag skulle säkert blivit sjuk dagen efter, och det känns inte så lockande.
Sen så hade jag egentligen inte råd, men jag hade iofs tagit mig råd. (Körkhövve)
Dessutom så har min apelsinarm blivit mer jämnt fet nu och fått fina blåmärken.
Plus att jag har fått en sån där go tantvalk vid armbågen, hett! ;P

Har iaf lyckats hålla mig vaken sen 10 i morse.
Jätteroligt att kolla på tv-shop och Malou von Sivers, märkligt att jag inte somnade om.

Och när baby kom hem så fick jag sushi från Happy Kitchen.
Moms, sa den fete.
Darn!

Har underhållt mig med att klippa klor på ungarna.
Det är alltid lika roligt...inte.
Sen så märker jag på Fritz att han börjar bli segare och går undan mer och mer.
Det är fan jobbigt att se.
Han har alltid varit killen som vill vara med jämt.
Visst att han har varit frisk ett tag nu (Ta i trä!)
Men man vet aldrig, han har ju gått igenom så mycket.
Och jag försöker förtränga att han blir äldre, men ibland är det jobbigt.
Mitt gråhåriga lilla hjärta.
Mami loves you!

Nej, nu ska jag vara positiv.
Så jag tar mina piller och hoppas på att jag får däcka snart.
Bra plan Malin! (Y)

Kommentarer
Postat av: Karln

Han måste leva länge den där gråa. Papi loves him också juh !

2011-03-04 @ 16:29:48
Postat av: Malin

Karln: Ja det måste han!

Det vet jag att du gör <3

2011-03-04 @ 16:44:50
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0