El labilo

Det var fan vilken blödig kväll/natt det blev.
Pratade precis med mamma
Hur gammal jag än är så är det min mammas röst jag behöver höra när jag är ledsen.
Och ibland behöver man fan få gråta ut.
Det känns som att jag har försummat min familj.
Jag vet att dom finns där i vilket fall som helst, och dom vet varför jag inte orkar hälsa på.
Men jag känner mig så jävla dum i huvudet för att allt är som det är.

Hoppas att livet blir bättre snart och att jag får må bra.
Det hade varit guld värt.


Jävla dag, nu går jag och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Alexander

hej .

jag tänkte bara fråga varför du skyddar mig från alla kommentarer på Gossips.se.

jag förstår inte varför xD



men jag tackar för de :)

2011-03-24 @ 00:17:34
URL: http://alebalemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0