49

Har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen nu.
Det har iaf gått bra med träningen.
Jag blir nästan själv förvånad hur mycket jag verkligen orkar göra.
(Ger mig själv en klapp på axeln)

Verkar som att det är större chans att det blir Arvika än Hultsfred, it sucks.
Men Arvika kommer antagligen bli intressant.
Det kommer bli roligt att träffa Smowler, för det händer inte allt för ofta.
Får väl hoppas på att det inte blir någon snefylla...eller?
Underhållande värre, h a h a!
Johan får väl ha koppel på mig, helst ett flexikoppel (Y)

Nu blir det till att platta till magen lite och fasta till rompaaahn.
Och så blir det lite armhävningar också.

Tjingiluren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0