Skriv listan jävla människa!

Jag måste verkligen skriva en lista snart!
Brukar alltid vara ute i tid för att inte bli stressad.
Men nu är jag trögast ever.

Vad jag ska ha med mig. (Måste hitta ett par bekväma men inte fula skor)
Vad ungarna ska ha med sig till sin mormor och morfar.
Vad vi måste köpa och ha med oss. (Tråksaker, typ skavsårsplåster osv)
Växla pengar kan ju vara en idé.
Köpa lite godis och sånt till ungarna.

Varje dag och natt så tänker jag att jag ska skriva den där listan.
Men jag måste träna innan jag kan göra det, och efter träningen är jag seg och hjärndöd.
Å andra sidan så har jag med största sannolikhet någon gammal lista liggande.
Det är ju bra (Y)
För då kan jag ju skriva av en del av den, kalajs!

Måste fixa mediciner och intyg på fredag.
Och på lördag blir det ögonfrans och ögonbrynsfärgning.
Nu hoppas jag bara att färgen fastnar, för den vill inte göra det när jag färgar hemma.
Vrånga jävla ögonbryn som aldrig vill bli svarta.
Blir dom inte svarta nu så är det tveksamt att man betalar :P

Nej, nu ska jag ut med Fritz och sen blir det sängen.
Nattiluren kidz!


Kommentarer
Postat av: Karln

Du brukar juh ha dina listor klara månader i förväg, känns som att vi kommer iväg ändå iofs !

2011-05-20 @ 21:41:18
Postat av: Malin

Karln: Jo jag brukar ju det, men det har ju varit lite veligheter på vägen :P

2011-05-20 @ 23:51:03
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0