Träningsvärk, film osv

Idag har jag träningsvärken från helvetet.
Herrejävlar, eller för att citera en unge i lekparken "Men he...he...herre guds värld!".
Anyway, jag känner att det börjar rycka i träningsnerven.
Min ryggrad mår inte överdrivet bra och jag rör mig som att jag är 80 år.
Men jag vill träna dämit!
Det blir antagligen pytte ikväll/natt ändå.
"Men Maliiin!"
Ja, jag vet :P

Vi har kollat på "Paranormal activity 2".
Jag sket ner mig lite.
Och jag tyckte inte alls att den var dålig.
Inte den bästa jag har sett, men långt ifrån den sämsta.
Jävla obehagligt sånt där.
Jag har ju någonting i krokarna som bråkar med mig ibland.
Och det är fan inte trevligt någonstans.

Imorrn blir det in till stan och hämta linser.
Ska även byta ett glasögon och hämta ett par andra.
Jävla vel.
Och om jag inte har en, jagserutsomengris dag så kanske man ska kolla in någon bikini.


Kommentarer
Postat av: Karln

Är nog jättebra för dig å träna nu du, så jag kör en men Maliiin!.



Å typiskt att nagelsaxen skulle ramla ned av sig själv eller va fan det nu var efter att vi har sett på den filmen.

Hej skita ner sig !

2011-05-01 @ 19:15:39
Postat av: Malin

Karln: Klart att det är bra, jag vill inte ha en gubbstjärt!



Ja fy fan, tacksåmycket för att den där jäveln ska skrämma skiten ur oss.

2011-05-01 @ 19:21:08
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0