Noll

I Torsdags införskaffades resten av träningsgrejerna.
Så nu har jag typ allt.
Och som sagt så var det papper att fylla i, skräll.
Men på Tisdag ska jag iaf börja träna.
Jag är inte peppad.
Inte på någonting faktiskt, tänka sig.
Efter helgen så är träningspeppen nere på noll.
Kommer väl ta mig iväg ändå.
Och jag får väl försöka tänka på att min kropp behöver det.
Får se hur det går med maten.
Jag tycker inte om att tvinga i mig mat för att jag "måste".
Går och glor i kylen femtioelva gånger, speciellt på kvällen/natten.
Men har ingen matlust, så jag vet inte varför jag gör det.
Och jag måste verkligen få i ordning på det här med sömnen.
Hästdos på natten till Lördag.
Sista gången jag kollade på klockan så var den runt 8 på morgonen.
Underbart!
Visst, jag fick faktiskt sova inatt.
Första natten på sjukt länge.
Men det behövs lite mer än en jävla natt för att fungera.
Grönsakshjärnan.se

Och så behöver jag köpa en ny vetesäck...igen :P
Den jag har nu är inte alls gammal, dock är den välanvänd.

Nu ska jag iaf försöka sova.
Nattiluren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0