There is no if

Funderar på att göra något med mitt hår.
Är lite sugen på brunt igen (NEJ jag är absolut inte gravid!)
Men det kommer väl sluta med att det blir svart igen efter en månad.
Gillar iofs färgen jag brukar få av avfärgningen.
Hooorange <3
Men den tröttnar jag ju också på efter ett tag.
Ahapp, lika bra att lägga ner det här med variation insåg jag nu.

Fritz mår okej, och det är bra.
Men man går som sagt och oroar sig för honom ändå.
Jag vet ju att han aldrig kommer bli frisk igen.
Det är som att man bara går och väntar, men ändå inte.
Han är väldigt mammig nu, det har han iofs alltid varit.
Men nu när jag sitter vid datorn så kommer han och knuffar på mig.
"lyft upp mig mamma"
Han är charmig som få och det han kommer alltid vara, hjärtat :)

Mina ungar♥ jag + skitigaste spegeln i stan.

Imorgon så ska jag nog göra rent spegeln ja, eller kanske nu...eller imorrn.

Kommentarer
Postat av: Karln

Mammigaste hunden har nog blivit ännu mammigare. Om nu det går...

2011-10-06 @ 17:47:35
Postat av: Malin

Karln: Jag tror faktiskt det, men jag klagar inte♥

2011-10-06 @ 23:50:48
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0