Älskade hund

Fritz och jag var ute på grönbete igen.
Det är konstigt att han kan vara så pigg trots att han är sjuk.
Och det är jättebra!
När vi är ute så är det bara han och jag.
Vi tar tillvara på den tiden som finns kvar.
Och när vi är ute så försöker jag koppla bort skiten.
Jag tog lite bilder idag.
Först när jag såg dom på datorn så började jag gråta.
Hur kan en hund som är sjuk se så glad ut...
Det gör mig glad att han fortfarande kan le och vara glad.
Men hur länge får det hålla i sig?

Länge, snälla!

Kommentarer
Postat av: Karln

Finns verkligen ingen annan som Fritz,å han SKA vara kvar länge !

<3

2011-09-28 @ 11:16:01
Postat av: Malin

Karln: Nej det gör det inte.

Och ja, det ska han!

Hoppas jag, ta i trä.

2011-09-28 @ 12:43:59
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Smowler

Läste igenom dina senaste inlägg nu, och det var ingen kul läsning. Blir sjukt ledsen ju. Men låter jättebra att Fritz är pigg nu i alla fall, och hoppas som sagt det förblir så länge till.

2011-09-28 @ 23:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0