Hand och tass ♥

Jag vet inte hur eller om jag kommer kunna sova inatt.
Imorgon så ska jag försöka få tag på en privat veterinär som kan komma hit.
Fy fan, för att behöva prata om hur det kommer gå till och prata om kremering.
Fritz lever nu, men det kan ju vända så snabbt.
Och då kan det vara bra att vara någorlunda förberedd.
Men jag vill inte ta det där jävla beslutet, även om jag redan har gjort det.
Den senaste tiden så har det varit för mycket veterinärbesök med Fritz.
Min lillkille har tagit stryk av det, och det märks.
Det är sjukt jobbigt att ens tänka på om han blir sämre.
Som det är nu så verkar han vara okej.
Men dom verkade lyckats fucka upp hans hals mer när han var hos veterinären sist.
Det är förjävligt och det är fan inte rättvist.
För han är världens bästa, snällaste och omtänksammaste lilla hund som finns.
Nu hoppas jag att min unge kommer få må bra så länge som möjligt.
Vill självklart ha min älskade hjärtevän kvar.
Men inte till vilket pris som helst.
Så må bra nu...FAN!!!
Mitt barn :'(


Kommentarer
Postat av: Karln

Finns ingen annan som Fritz !

Världens bästa <3

2011-09-20 @ 19:48:24
Postat av: Malin

Karln: Nej, det gör ju inte det.

För det är han! <3

2011-09-20 @ 23:20:41
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: MsSophie

Usch vad jobbigt, känns inte alls bra när ens djur mår så dåligt att man blir tvungen att överväga avlivning. Det är så hemskt att behöva fatta det beslutet åt sin lilla älskling. Hade en katt som jag var tvungen att ta till veterinären för avlivning för några år sedan, saknar henne fortfarande.



/MsSophie

2011-09-22 @ 15:11:26
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: Lovisa

Åh :( Kan inte ens föreställa mig :( De är ju en sådan stor del av en, de där älskade hjärtevännerna.



Stor kram på er. Kämpa på Fritz!

2011-09-29 @ 14:14:35
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0