Pardon my French...nej!

Jag börjar tröttna på livet lite väl mycket nu.
Och det börjar bli jävligt jobbigt att hålla huvudet över ytan.
När det är för mycket hela jävla tiden så är det svårt att hålla masken.
Det är inte mycket som behövs för att jag ska börja gråta.
Och så är det dagligen, skitkul.
Labil.nu.

Vad ska jag göra imorgon då?
Jo, samma sak som jag har gjort den senaste tiden.
Hitta en veterinär som kan komma hit och avliva Fritz när han inte orkar mer.
Som mamma så finns det roligare saker att göra.
Känner att jag egentligen inte orkar med det här.
Men jag måste, för Fritz skull.
Jag hoppas självklart att lillen blir piggare!
Vill ha många fler (friska!) år med den grabben.
Men om han bara mår dåligt så måste jag självklart se till hans bästa.
Även om en del av mig dör med honom.

Horliv!

Kommentarer
Postat av: Karln

Är verkligen inget beslut man vill behöva ta !

2011-09-22 @ 17:04:30
Postat av: Malin

Karln: Var glad att du slipper...

2011-09-22 @ 23:39:45
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0