Dagens nyheter

Imorse när jag var hjärndöd så ringde en veterinär till mig.
Nu vet jag att det finns någon som kan hjälpa när den dagen kommer.
Men jag ser som sagt helst att Fritz får vara frisk.
Så nu får han vara det, tacksåmycket!

Och idag har det inhandlats träningskläder och skor, Johan bjussade på kalaset ♥
Bortskämd tjej.nu
Möte på SATS på Måndag.
Måste säga att jag är lite nervig, halp.
Men det kommer nog bli bra.
Känns lite fjantigt att ha en sport-bh som håller tuttarna på plats.
Tuttar?
Haha :P
Men det behövdes endast pga att linnet som jag ville ha var lite väl genomskinligt.
Och så hade jag lite problem med att hitta någon underdel.
Det finns ju små storlekar, men jag känner mig ju fet ändå så det spelar ingen större roll.
Eller så kan jag försöka skylla på speglarna, gud vilken bra idé! (Y)

+ att jag har invigt vinterjackan.
Frusna jävel...

Kommentarer
Postat av: Karln

Kanske bäst att jag kollar min ekonomi nu för å se om jag har några pengar kvar...

2011-09-24 @ 17:25:47
Postat av: Malin

Karln: Det kanske kan vara en idé ;)

2011-09-25 @ 23:09:26
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0