Nytt är farligt...

Vad har vi gjort idag då?
(Ja det kan väl du svara på, jäva rövägg)

Jag turbogjordemigiordning.
Vi tog en tur till stan och kikade på en ny mobil till mig.
Det är inte så att min gamla inte funkar, för det gör den.
Men jag ville ha en ny, och så blev det.
Fy fan vad obehagligt det kändes.
Har även ett nytt nummer som jag ska lära mig, lycka till Malin (Y)
Men jag kommer även ha kvar det gamla.
Ifall jag får damp på den nya mobilen, fast det tåget har iofs redan gått.
Jag gillar inte förändringar och speciellt inte såna med pekskärm märke jag.
Det blev en tröja och så fick jag även med mig en mössa hem.
The Mössa!
Äntligen fick jag tag på aset som var slut förra hösten/vintern.
Så nu kan jag tvätta min smutsvita mössa och börja bo in mig i den svarta.
Det är jävla gött, ha :D

Ajuste, Fritz fick lite bra för magen medicin också.
Lika bra anser jag, med tanke på gårdagen.
Idag är Fritz pigg, bajsar någorlunda normalt och ser ut som en gammal sjöman i munnen.
Trots att han var sjukt stressad när vi var hos veterinären.
Nu har han 10 tänder mindre, men nu mår han iaf bra :)
Han har dock lite hosta, men det kommer förhoppningsvis gå över snart.
Det är ingen dålig son man har! ♥

Nu funderar jag på om jag ska orka ta mig an den där jävla mobilen igen.
Den var fan jobbig och gav mig ont i huvudet.
Det var faktiskt bättre förr när det fanns typ två märken att välja på.
(Hej jag är 80-år)

Kommentarer
Postat av: Karln

Känns att man börjar bli gammal när man inte hänger med i dagens moderniteter !

2011-09-08 @ 11:36:04
Postat av: Malin

Karln: Jag veeet, det är fruktansvärt!

2011-09-08 @ 13:59:24
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Cindy

åhh! vill se bild på den svarta mössan!

2011-09-10 @ 13:53:02
URL: http://zombiegirl.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0