Ofrivillig brevvän

När jag gick ut med Boris så såg jag att jag hade fått ett brev från Landstinget.
Bestämde mig för att öppna det när jag hade varit ut med Fritz också.
Det var rätt beslut.
Jag tog ju cellprov för ett tag sen.
Det visade sig att det inte var bra.
Vilket jag iofs hade på känn.
Men när man får det svart på vitt så...ja.
Den 16e Maj ska jag till sjukhuset för en till undersökning.
Och efter det så borde jag väl veta mer.
Nu vet jag inte speciellt mycket.

Man ska inte måla fan på väggen.
Men med tanke på att cancer finns på båda sidorna i släkten så är jag orolig.
En smäll på käften mitt i flytten.
Luften gick ur mig.

Helvetes jävla skit!


Kommentarer
Postat av: Karln

Det kommer å gå bra baby. Men det är fan inge roligt å behöva oroa sig ändå, känns som det är tillräckligt mycket nu ändå.

Älskar dig !

2012-04-27 @ 17:02:46
Postat av: rebecca barbie

Men fy, vad läskigt :( Hoppas det går bra.

2012-04-28 @ 14:21:31
URL: http://heysugarmagazine.se/beccababycake

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0