Battlefield 3 ♥

Jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera nu.
Det är bara för att tummen verkar ha fastnat i röven.
Måste föra över alla bilder ifrån den gamla datorn.
Och det orkar jag inte nu.
Plus att jag har börjat spela Battlefield 3.
Det spelet är sjukt beroendeframkallande, och så jävla kul! :D
Jag har inte spelat på över 10 år så jag är inte överdrivet duktig.
Eller jo, det är jag faktiskt med tanke på min simultanförmåga och demens.
Måste nog ha en förkärlek till krigsspel ♥
Tror jag har det i blodet.
Japp, det har jag.

Jag älskar det!
Men jag tänker inte bli en fet datanörd som bara äter, växer och andas spel.

Har egentligen ganska mycket att skriva.
Mest bra enligt mig.

Men skitsamma, jag tar det någon annan dag :)

Tjingiluren!

Kommentarer
Postat av: Karln

Du är juh fan duktig på det där, å inte blir du sämre heller. Får nog akta mig !

2012-01-20 @ 17:49:12
Postat av: Malin

Karln: Visst är jag! :D

Och ja, det får du göra...

2012-01-20 @ 17:52:16
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0