Vem vinner?

Okej, jag är beroende!
Är dock inte förvånad :P

Vissa människor är verkligen helt jävla otroliga, och då menar jag inte på ett bra sätt.
Har man en såpass grav personlighetsstörning så att man totalt apar efter någon annan.
Då borde man fan söka hjälp.
Haha, för det där är fan inte normalt någonstans.
Jag tycker att jag är störd, men det här slår mig med hästlängder.
Ingen större nyhet, men ändå.
Jag vet inte om jag ska behöva bli mörkrädd.
Nä, beteendet är bara patetiskt.
Lobotomi nästa kanske?
Jag förstår bara inte hur man ens kan komma på en sån sak.
Hur tänker människor?
"Jag har ingen egen personlighet så jag lånar hennes" (Y)
Det är sjukt!
Psycho.

Anyway, måste börja träna snart igen.
Efter att jag blev sjuk stannade det upp.
Så nu måste jag börja om på ruta ett igen.
Det känns inte överdrivet kul.
För jag är så jävla nervös.
Även om det är någonting som jag har gjort förut, plus att jag tyckte att det var roligt.
Men bara man kommer iväg så ska det nog ordna sig :)

Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: Karln

Förlåt då baby, bara för att jag vill vara som dig.

Lovar att inte låna dina kjolar i fortsättningen...

2012-01-24 @ 17:22:53
Postat av: Malin

Karln: Alla vill vara som mig!

Speciellt såna som du, jävla identitetsproblemsmongo.

Och du får gärna låta mina kläder vara ifred i fortsättningen, tack!

2012-01-24 @ 17:41:08
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0