Frajdäj

Gick ut i fredags ändå.

Utfitten.
Det blev den farliga klänningen.
Fick dra upp den femtioelva gånger och dra ner den där bak.
Men det var det värt, för den är snygg!
Otroligt bra bild, skärpa ljus, skitig spegel osv.

Shpegelbildet.

Blekfisen och klänningen på kroget.


Det här är killen som fick mig att ramla.


Jag kör nördfingrar, för att jag kan!
Är snygg och Smulan vet jag inte vad han gör.

Och klänningen är på väg ner, inte helt oväntat som sagt.

Och så har vi en klassiker att bjussa på.
Jag är ett klövhövve utan balans.


Kommentarer
Postat av: Karln

Helt otroligt att det gick så bra den kvällen. Ibland så förvånar du mig älskling !

2012-06-04 @ 18:14:19
Postat av: Malin

Karln: Ja faktiskt!

Jag är one of a kind, bullen ;)

2012-06-04 @ 19:08:11
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0