Guten morgen

Det blev inte överdrivet mycket sömn inatt.
Så nu blir det till att försöka få hjärnan att starta.
Min gamla läkare ska höra av sig snart.
Jag hoppas verkligen att jag kommer få tillbaka henne.
För att ha en bra kontakt med någon på vårdcentralen verkar så gott som omöjligt.
Efter att jag har pratat med henne så ska jag väl försöka få i ordning mer här.
Jag har fixat en del ändå.
Men det är fan vilken tid det tar.
Speciellt om man är övernoga med allt, vilket jag självklart är.
Det är väl både bra och anus.
Men mitt lilla prylskåp som jag grejade med igår är jag ganska nöjd med.
Dock fick inte allt plats för jag vill inte bara mosa in grejer :P

Min väldigt lila vägg och mitt feeejna skåp!
Om man bortser från att det är i ljust trä.
Gissa vem som har haft det innan...haha.
(Det ska tydligen vara svårt att få en bra bild på skåpet)

När jag är klarpratad så ska jag försöka fixa i ordning mer här.
Det är inte överdrivet lätt på vissa ställen.
Önskar att man hade en container nedanför balkongen.
Då kunde man bara kunde hiva ner all skit där.
Det hade varit värt.
Och om jag får tid över så ska jag spela lite :)

Jag har ju ungarna och Dart Väjder som sällskap.
Och sen så kommer mami och papi hit, det gillas.
Inte ofta jag vill ha besök, men det finns undantag.
Jag kommer även att få hjälp med att få upp en hylla och kanske en spegel.
Och förhoppningsvis en lampa eller två.
Sen så fattas bara en viss stol (HINT) och lite andra smågrejer i mitt lilla rum.

Nu ska jag se om jag vill äta frukost eller bara röka.

Tjingiluren!


Kommentarer
Postat av: Karln

Tur att du har Mr Vader som kan flåsa istället för mig, inte lika högt iofs men ett helt ok substitut.

<3

2012-06-15 @ 15:22:08
Postat av: Malin

Karln: Ni låter typ lika högt, herrejävlar :P

2012-06-16 @ 23:18:41
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0