Bleed it out

Märkligt otrevlig dag idag.
Nu får jag antagligen vänta i cirkus en månad på svar.
Gött att dom är effektiva så man slipper gå och oroa sig länge.
Och att läkaren pratade exemplarisk osvenska gjorde upplevelsen underbar.
Johan säger att jag såg ut som ett djur på väg till slakt.
Snipp snipp...uuuh.
Det lät så jävla äckligt så jag tror jag spyr.
Nu blöder jag gosigt från mitt sargade underrede.
Stackars könet, det gråter fan :(
Läkaren sa att jag kunde blöda lite i någon timme.
Men nu är det mig vi pratar om så självklart så måste jag blöda längre, yay!
Fast man ska väl inte klaga för att det finns ALLTID någon som har det värre.

En perfekt kväll och natt för att skjuta och köra över lite folk :)
Tack för möjligheten BF3 ♥

Oh, jag kom på en ny grej.
Dagens citat.
Handlar om en diskussion i ett forum om Jehovas vittnen.
Hela tråden är sanslöst rolig.

Anyway: "De frågade mig upprört varför jag läst och kunde så mycket om Bibeln om jag inte trodde på vad som stod där. Vad är det för jävla fråga?"

Tack Herr Strauss.
Den behövdes idag, haha.

Kommentarer
Postat av: Karln

Någon timma för vanligt folk är typ några veckor för dig !

Och exemplarisk osvenska är fan månadens ord.

2012-06-08 @ 17:48:12
Postat av: Malin

Karln: Jo, men det här är inte så överdrivet roligt att vänta på.



Ja det är ju bättre än "hen" iaf.

2012-06-08 @ 21:43:19
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men du, vad är det som händer? :(

Och vad ledsamt att du blir illa bemött av vården! Vad är det för vårdinrättning du blir så dåligt behandlad av?

Jag hoppas det inte är något farligt och att det blir bättre snart.

Om det är något du undrar över får du alltid fråga mig om du vill, jag jobbar inom akutmedicin, men kanske kan svara.

Kram

2012-06-20 @ 17:48:55
URL: http://lollovisah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0