Needy and whiny

Vad har hänt?

Jag slutar inte blöda, det är ju kul.
"Det tar någon timme innan det slutar" eller hur!
I vilket fall som helst så har vi vart iväg och letat efter kjol och shorts till mig idag.
Det gick jättebra om man nu var ute efter att inte hitta någonting.
Jag är en tjockis och kommer nog aldrig kunna acceptera mina lår. (Försvinn!)
Eller jo, det blev iaf en liten kofta, haha.
Jag kan inte säga kofta för det låter som något tanter har på sig.
En stickad tunn tröja med knappar kör jag på istället.

Har börjat spela BF3 mer nu igen, det gillas :)
Konsekvenser: Vissa killar är så sjukt dåliga förlorare att dom anklagar mig för att fuska.
Jag vet inte hur man fuskar och om jag visste det så skulle jag inte göra det.
Hur kul skulle det vara, typ inte alls.
Det är väl inte mitt fel att dom suger, förbannade jävla nötter!

Kan inte påstå att jag har anpassat mig så bra till den nya lägenheten.
Den känns inte som hemma ska kännas, hemma ska vara hemma.
Och jag är livrädd för området, grannar och att vara ensam.

Och från det ena till det andra.
Jag vill ha stolen så mycket att jag lätt skulle offra en tå eller två för den.
Den här är ett måste för den är sååå fin!

Now I will hang up my skin to dry and take a break.


Kommentarer
Postat av: Karln

Du är INTE FET skinny, när ska du fatta det ?!

Å jag kommer sakna dig med baby när jag är borta.

Men jag kommer hem ganska snart iallafall.



<3

2012-06-09 @ 22:18:37
Postat av: Emelie

Du är absolut inte tjock! :(

2012-06-11 @ 14:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0