Nämen vad roligt!

Att flytta ska vara lite roligt har jag hört :D
Det är det inte.
Kanske om man är "normal", vilket jag iofs är. (Någorlunda iaf)
Men den här jävla stressen förstör sjukt mycket av det "roliga".
Jag tror att jag spyr.
Vill bara att allt ska vara klart nu.
Men det är det inte, inte på långa vägar.
Jag skulle fått tummen ur röven och börjat packa för typ en månad sen.
Och jag har inte gjort ett skit.
För jag har ingen jävla ork kvar.
Och att orka åt andra när man själv inte mår kalas jämt är inte alltid lätt.
Vissa människor kan verkligen suga livslusten ur en.
Men det är också en klassiker, så varför inte fortsätta så :)

Fast det här är iofs bra, Kent i mitt
Alltid något (Y)

Tror att jag ska försöka få med någonting positivt i varje inlägg.
Det om något är väl en skitbra idé?

Kommentarer
Postat av: Karln

Vi kommer å fixa den här flytten baby !

Å nåt positivt i varje inlägg vore inte dumt.



<3

2012-03-29 @ 22:02:25
Postat av: Malin

Karln: Du kommer fixa det här.

Men det är tveksamt att vraket med humöret gör det.



Och något positivt!

<3

2012-03-29 @ 22:08:39
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0