Vardagsmat

Det är fult!
När en människa absolut inte har något samvete alls.
Jag vart lurad, det känns väl sådär.
Dock bättre att få reda på det nu istället för senare eller kanske aldrig.

Imorgon eller på onsdag blir det gyn, woho!
Ett nödvändigt ont.
Att ta cellprov i sig gör väl inte överdrivet ont.
Men att vänta på provsvar är inte lika kul.
Förhoppningsvis går iaf det bra :P
Ska väl kanske kolla upp lite andra defekter också.
Eftersom att vct och gyn är på samma ställe.
Sååå kan man ju ta all skit på en gång om det behövs, lika bra! (Y)

Och så ska jag bara klaga/gnälla lite mer.
JAG ORKAR INTE PACKAAAAAA!
ELLER INTE GÖRA NÅGONTING ANNAT HELLER FÖR DEN DELEN!
(Hoppsan, överdrivet användande av versaler)
Förlåt...eller?

Ausgang mit Mr Fritz.
Sen däcka, hoppas jag.
Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Karln

Hoppas ingen missuppfattar detta inlägg å riktar misstankar mot mig med tanke på början och i kombination med gyn undersökning.



<3

2012-03-20 @ 16:34:05
Postat av: Malin

Karln: Hahaha, jag älskar dig! <3

2012-03-20 @ 16:37:42
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0