Viktigt (Fyndigt)

Funderar lite på när jag ska bli nöjd.
Det är väl så att den som lever får se.
På helgen är jag iofs aldrig nöjd, men ändå :P
NOG OM DET!

Annars så har väl dagen varit bra.
En tant/kvinna var här och kika på lägenheten.
Hon tog god tid på sig iaf, jävlar vad hon mätte fram och tillbaka.
Aja, hoppas att hon vill ha lägenheten iaf så man slipper tänka på det och kan börja packa.
Packa är både bra och anus.
Bra: Att få det gjort.
Anus: Att det är så jääävla tråkigt.

Fritz har ont i ryggen igen, så imorgon ska jag kolla upp vattengympa!
Tänker inte släpa iväg honom till veterinären.
Det kommer antagligen bli badkaret här hemma.
Då slipper Fritziluren bli ihjälstressad.
Flytväst är ett måste, så det ska införskaffas.
Bra plan tycker jag! (Y)

Förövrigt börjar jag faktiskt bli jävla duktig på Battlefield nu.
(Oftast iaf, när jag är mindre bra så kan jag försvara mig med att jag inte har spelat så länge)
När jag spelar så spelar jag och märker tydligen ingenting som händer runt mig.
Koncentreradtjej.nu.
Jag tänker bli sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: Karln

Helgerna är fan farliga. Hela veckans självkontroll bara försvinner.

Å du är redan sjukt bra baby !

2012-03-12 @ 19:15:36
Postat av: Malin

Karln: Jo jag märkte det, fatso <3

Jaaaaokej då, jag är väl ganska bra iaf ;)

2012-03-12 @ 19:38:29
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0