MålarMalin...

Sådär!
Väggen är målad och självklart inte klar.
Så imorgon så blir det en omgång till.
Men det borde vara snabbt avklarat...hoppas jag.
Och för att vara positiv som alltid, så var det inte roligt att måla.
Eftersom bristen på motion, mat osv så mår mina leder och kropp kalas.
Plus att jag fick en blåsa i handen, bäst att gå till doktorn.
Man kan dö av såna, visste ni det?
Så pinsamt nog så fick mami och papi ta över, haha :(
Nej, när vi har flyttat klart så ska jag försöka få tummen ur och börja träna igen!
Det kan behövas.
Jag har faktiskt fått tillbaka lite lovehandles.
Lovehandles bort.
Yes I can, yes I can, yes I can!

Sitter och kikar på sulkys på internätet, eftersom att Fritz inte får anstränga sig för mycket.
Så tänkte jag att en sulky kan vara en bra idé.
Då kan han gå ett tag och åka sulky ett tag.
Tänker fan inte lämna honom ensam hemma om Boris och jag går ut och går, icke!
Ska Boris med så ska Fritz med.
Ser det framför mig.
Fritz töntvoffar/fnyser åt andra hundar
Och till hans försvar så är han snart 10 år och ser dåligt!
(Och ja, jag säger till honom)
Men när han ser ut såhär och pratar och klämmer fram ett "mamma" så är det svårt.

Nej, nu ska jag fortsätta leta sulkys och koka ägg.
Jag har blivit en riktig höjdare på att koka ägg.
Ett otroligt svårt konststycke som förtjänar en stjärna i kanten!


Kommentarer
Postat av: Karln

Inte för att du har lovehandles men om du hade så är morotsmetoden en väldigt bra träningsmetod har jag hört. Å då menar jag inte Arvid å Hulda motrötter ;)

2012-05-08 @ 21:15:49
Postat av: Malin

Karln: För det har jag!

Jaaa, fixafixa då ;)

2012-05-09 @ 00:07:20
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0