NU!

Är flytten äntligen helt klar.
Har dock lite blandade känslor med tanke på att jag helst av allt vill bo på landet.
Och så flyttar man till stan :P
Får hoppas på att jag kan anpassa mig.
Dock är jag inte så anpassningsbar.
Gamla vanor sitter i och det gäller ungarna också, självklart.

Nu har man en massa att packa upp och fixa i ordning.
Skulle helst slippa det.
Men man får väl ta ett ryck sen eller gå upp ännu tidigare imorgon.
Är så jävla sliten bara, fy fan.
Men man ska väl inte klaga för det får någon annan göra åt mig.
Å andra sidan så klagar jag typ hela tiden ändå.
Dålig plan med andra ord.
Har dock fått i ordning min lilla datorhörna.
Sen ska jag fixa i mitt lilla rum när jag har fått in alla kläder och skor.

En ganska, någorlunda, lagom, lite nöjd tjej som har landat men ändå inte.
Som sagt, shleteeeen.
Men det får man vara när man har flyttat hur länge som helst, tacksåmycket! ;)


Ska jag dissa bloggen nu?
Svar: Ja.

Aj aj, Kapten!


Kommentarer
Postat av: Smugglarn

Gör du saker när du stressad så tar det mycket längre tid än om du är lugn och sansad. :) Även om du tror att du gör saker snabbare när du är stressad så gör det inte det. Så ta´t lungt så går det snabbare. :)

2012-05-30 @ 23:59:16
Postat av: Malin

Smugglarn: Då är det koma som gäller för min del :P

2012-05-31 @ 00:02:36
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Dr. Smowl

Det viktigaste är att du mår bra, så du flyttar i vilken jävla takt du vill, så resten är faktiskt helt oviktigt i alla sammanhang.

2012-05-31 @ 00:22:05
Postat av: Malin

Dr. Smowl: Rar du är vännen min :)



Det är mest packa upp just nu faktiskt.

Det jobbiga är att det är så jävla mycket.

Jag förstår inte hur mycket kläder och skor en människa kan ha, haha :P

2012-05-31 @ 01:49:46
URL: http://babylajnen.blogg.se/
Postat av: Karln

JAG ÄR INTE ALLS BEIGE ! Ljust trä kanske, men fan inte BEIGE !

Å du är scnhygg !

2012-05-31 @ 18:15:04
Postat av: Malin

Karln: JO DET ÄR DU!

Har aldrig träffat någon som är så beigeträig som du.



Och ja, på den bilden iaf!

2012-05-31 @ 23:17:19
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0