Tummar ur rumpor


Här är iaf en del av mig och nya jeansen.
Den bajsnödiga posen är nödvändig.
Eftersom det är inne när man ska ta kort på byxor utan att se fet ut.

Ta fucking da! (Y)

Och ja, jag är kobent.

Imorrn blir det väl till att ta sig upp i tid, fy fan.
Ska måla en vägg i nya lägenheten.
Det är meningen att det ska vara roligt.
Men just nu är jag sjukt osugen.
Vill att allt ska vara klart redan för jag får fan hjärnblödning av det här.
MEN MALIN!
Hur var det med den här grejen med att vara negativ?
Just det...
Aja, det blir nog skitkul att måla imorgon! :D


Kommentarer
Postat av: Emmie

Modeposing ju! Då ska man ju stå med fötterna vända inåt.

Skitsnygga jeans f.ö!

2012-05-12 @ 12:01:16
URL: http://nocic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0