MålarMalin (Y)

Och det blev inget jävla målande.
Det blev ingenting faktiskt, oerhört bra när man är stressad.
Har iaf packat lite mer,
Men orka packa!
Jag tror jag spyr på mig själv för att jag ska vara så noga också.
Hur mycket saker kan en människa ha, det är helt jävla otroligt.
(Bitchslapar mig själv)
Kommer nog köra på sopsäckar snart, bra idé!
Förövrigt så är jag inte avundsjuk på dom som ska städa här.
Haha, fy fan :D

Anyway, idag så SKA det målas för i helvete.
Mami och papi kommer vara med så att jag slipper självdö om något blir fel.
Okej, väggen måste bli klar samt kök och badrum.
Jag måste ha en fullt fungerande toalett annars dör jag.
Annars tänker jag fan inte flytta in, eller jo :(
Det som är a och o med lägenheten om man bortser från balkongen.
Som visserligen inte är livsviktig men ändå är den faktiskt det på något märkligt sätt.
Den är ju så stor så att det blir som ett extra rum, löv it!
Och på torsdag kommer den nya soffan.

Träffade en granne där häromdagen.
Hon hade en liten Tibbe.
Kul om killen med pipan (Fritz) möter dom i trappuppgången.
Det är inte så att det finns en muteknapp på honom heller, attans!

Nu är jag sjukt målarsnygg faktisch!
Allt är relativt vettö/vettni.
Älskar när man ser sådär pigg och fräsch ut.

Så, nu blir det ut med vovviluringarna och bär det av.
Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Karln

Jag är väl jätterolig. Tycker jag iallafall !



Å jag tycker du var duktig idag baby med penseln i högsta hugg.



<3

2012-05-07 @ 20:42:28
Postat av: Malin

Karln: Ja du tycker det din beiga torrboll!



Det tycker jag med med tanke på att jag var lite halvt invalid ;P

Men det finns alltid folk som har det värre.



<3

2012-05-07 @ 23:51:22
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0