Bio...the horror!

Ikväll blir det Tvajlajt.
Jag kommer säkert sitta och böla och störa mig på folk som inte kan knipa igen.
Dock finns det bot för det.
Mundiarré VS snorisar.
Om man inte kan hålla käften om man går på bio.
Så kan man vänta på att filmen kommer ut på dvd.
Det onda är kvar, inte lika jävligt nu.
Men om jag preparerar mig med Alvedon så ska det nog gå bra!
 
Funderar på om jag ska orka sminka mig idag.
Jag vet att jag ser ut som en levande död uteliggare.
Såååå jag tänkte att det kunde vara trevligt att se lite mer levande ut för en gångs skull :P
Eller kanske inte...

Shyyy!
Nu åker vi, hej och hå!


Kommentarer
Postat av: Anna Edding

Fan vad fort ditt hår växer kvinna!:O
Din lugg är ju aplång nu!:D

2012-11-14 @ 21:15:41
URL: http://annakavat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0