Livet är underbart! (Y)

Märkligt att jag tidigare idag gick upp 40+ kg bara sådär...eller?
Det är underbart när hjärnan spökar ihjäl mig.
Jag älskar verkligen den känslan.
Då är det också ett bra tillfälle att åka och leta efter byxor, nej.
Det blev inga byxor.
Och till min stora förvåning så ville jag inte ens prova några. *gapar*
Nej, får väl ta det någon annan gång när hjärnan är lite mer på min sida.
Eller på någon annans sida.
 
Nej fy fan vilket surt humör jag är på.
Då ska man egentligen undvika internätet.
So be it, for now.
 
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Karln

Gillar inte när din hjärna ställer till det för dig. Du är juh min bästa baby !
Älskar dig <3

2013-01-16 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0