Braindead


Hämtade upp mina nya smycken idag, jag gillart!
Sen så handlade vi lite, åt lite och kollade på Braindead.
Bra film det där.
Har sett den förut, men kommer inte ihåg att jag blev så klökmagad av den då. (jag trodde att det hette krökmagad, men ack och ve, jag hade fel)
Den är rolig, men nu mår jag illa :(





Har även tagit hur många egonbilder som helst.
Försöker att inte se för korkad ut, men ibland så går det bara inte.
Så nu är det bara att välja mellan korkad eller dryg.
Men dryg är iofs på tapeten.
Fast det är ju korkad också.

Korkad

"Det känns som att ju längre tid det går, desto hungrigare blir man"
Inte nog med att man bli smalare, man blir också smartare av att inte äta!


Dryg



Imorgon måste jag verkligen orka ta mig upp i någorlunda tid!
Det är inte så att Fritz väcker mig för han är värsta sömntutan och sover längre än vad jag gör.
Ringa till vårdcentralen och newsec.
Ser verkligen fram emot att prata med newsec.
Dom är sjukt trevliga där och väldigt serviceinriktade.
"Det som gör oss framgångsrika, tror vi, är vårt engagemang, vårt servicetänkande och vårt kvalitetsfokus."
Vilket jävla skämt.

Varför luktar det bajs i badrummet när ingen har skitit?
Balkongdörren är skev och går inte att stänga helt, men den kommer dom antagligen aldrig byta ut.
Ventilerna i vardagsrummet går heller inte att stänga, tacksåmycket.
Men det spelar ingen större roll för det är ju snart sommar igen (Y)
Tvättrummet är också en höjdare.
Vi fick höjd hyra för att dom skulle fixa en bättre/säkrare tvättstuga med ett elektroniskt system så att bara den personen som har tvättid ska kunna ta sig in, men det funkar också sådär.
Man kan ta sig in när någon annan har tid, men enligt dom är det "en teknisk omöjlighet".
Men det är bra, höjd hyra plus att folk kan sno mina kläder.
Kan det bli bättre?
Creds till newsec! <3

Kommentarer
Postat av: Karln

Jävla bra bolag det där !

2009-11-05 @ 19:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0