What to do?

En funderare...
Var ska man ställa julgranen i år?
Min dator står ju där den stod förra året.
Och i köket vill vi inte ha den.
Jag borde försöka sluta vara så jävla petig, men det går inte.
Allt måste ju vara på precis rätt ställe, mycket viktigt!

Nu när jag tänker efter så kanske det är lite tidigt att börja tänka på sånt.
Men det är lika bra att vara förberedd (Y)

Måste iofs säga att jag längtar lite efter snö.
Okej, jag skulle hellre ha sommar året runt.
Men nu funkar det inte så.
Så jag beställer massa snö och minus 10 grader, minst.




Det blev förövrigt ingen tvätt och inga smycken idag.
Jag skyller på vädret.
Det är bra att ha någonting att skylla på måste jag säga.
Att jag aldrig ha tänkt på det förut!

Nu blir det snart natten här.
Om jag inte kommer på något mer intressant som jag verkligen måste upplysa folk om.
Det är bara att vänta och se.




Kommentarer
Postat av: Den bästa tjejen du känner! ..... om du inte förstod så är det mej, Anna, jag menar

Åhhhh... vilken fin julgran! Jag längtar lite till julen nu när jag såg det! :D



NEJ NEJ NEJ..........JOOOO OOOOKKEEEEJJJ!!!

2009-11-05 @ 11:34:33
Postat av: Malin

Jag menar det, och nu snöar det också.

Vill ha massa snö och kallt!

Och så får du gärna hälsa på snart igen <3

2009-11-05 @ 11:39:50
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0