Hälja!

Känns värt att jag tänker mer på vad jag äter på vardagarna, men sen så kommer den förbannade helgen.
Då känns det som att jag tar igen för allt jag inte äter måndag till torsdag.
Smart drag, Mister Malin.
Har iofs vart gött att inte göra någonting i helgen.
Bara film och hemmamys.

Men det blev en nästan jobbigt fet helg, shame on me!
Fy fan.

Mmmmm! (tjock)


Imorgon blir det tvättdag och sen blir det antagligen en tur till studion för att hämta upp mina nya tunnlar och ringar till öronen.
Om dom nu har kommit in dvs.
Då blir jag en happy camper!


Att rannsaka sig själv är nog inte så dumt ändå.
Vissa saker är ärligt talat skitjobbiga, medan andra är lättare än vad jag trodde.



Jäkla unge, han somnade sådär.
Men man vill ju inte flytta på honom heller, hej nackspärr.♥️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0