Strange day

Jävla märklig dag.
Idag verkar det som jag har lidit av narkolepsi.
Jag brukar aldrig kunna somna sittande, men idag hände det.
Typ 20 gånger.
Trodde att jag var vaken när jag sov och tvärtom.
Hoppas att det är någonting övergående.
Har varit halvt medvetslös hela dagen.

Men nu på kvällen började det ordna upp sig.
Lite piggare, men nu ska jag ju ändå snart försöka sova igen.

(Sliten LODIS, + versaler)


Vissa saker gör en faktiskt gladare, lite rövig kanske jag är.
Men det skiter jag i.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Du är bäst!

"madrassen i varberg"... jag har ju faktiskt gult hår nuförtiden... saknas bara en solbränna of doom och förstorade läppar, och jag menar, jag börjar ju faktiskt också på A, så du är ju lika häftig som kissie. jag skall alltid vara din Amir, mon amour. <3

2009-11-26 @ 13:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0