Lite julstämning iaf

Idag tog vi iaf en liten tur, jävla skönt att komma ut.
Fick iaf tag på nya reflexer till vovvarna.
Egentligen skulle man väl behöva införskaffa sig en reflexväst.
Smaka på ordet........reflexväst
Över min döda kropp, reflex kan jag faktiskt stå ut med.
Men väst, fan heller.
Där går min gräns!

Har iaf fått upp julstjärnan och ljusstakarna.
Får se om man orkar sätta upp julslingan på balkongen också.

Nu peppar jag mig själv.
Kom igen nu Malin, PeppPeppPepp!

Man kan nästan tro att mössan har växt fast.





Kommentarer
Postat av: Amir

Haha! Snälla Malin, kaaaan du inte skaffa en reflexväst? Det hade varit snygg på dig tror jag. xD

Jag har faktiskt en reflexväst... men den använder jag aldrig...

Hehe..



Äsch, du är inte dålig.

Du är en bra tjej, såreså.



Puss på dig Pinglan! <3

2009-11-29 @ 20:35:48
URL: http://justzipit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0