Töntarna

Mamma kom förbi en sväng.
Vi fikade lite och Boris terroriserade henne typ hela tiden, jävla hund :P
Hon hade även med sig mums-mums och räklåda till mig.
Nu vet jag vad jag ska äta sen, lard <3
Och så är jag konstant kissnödig, jävla kaffe!
(Det kan ni skriva upp i den lilla intresseboken)

Annars har det varit en del promenader i det vackra vädret.
Spöregn och långhåriga hundar är alltid lika roligt.
Lagomt skitigt i lägenheten nu.
Jag tycker faktiskt inte att lite snö är för mycket begärt, eller?

Jag kom på mig själv med att tänka som farmor igår.
Fy fan.
Det var hemskt!
Jag pratade med Amir om julen osv och så dök den här upp i min hjärna "Nu när det börjar lacka mot jul".
Typ hjälp, man får inte ens tänka så!
Farmor är ju killen som pratar om skor som står emot väta osv :(
Man kan tro att farmor är häftig, men så är det faktiskt inte!
Han kommer iaf hem till helgen, det är mycket trevligt måste jag säga.
Vi ses ju inte så ofta nu för tiden.
Miss you, tant.


Kommentarer
Postat av: Amir

HAHAHA! "Nu när det börjar lacka mot jul" är verkligen en kommentar i äkta farmor anda!

Bilden är asfrän, men farmor är en liten tant egentligen. ;)

2009-11-30 @ 17:38:03
URL: http://justzipit.blogg.se/
Postat av: Malin

Han är en tant.

Inte egentligen, han ÄR det :D

2009-11-30 @ 21:49:19
URL: http://babylajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0