Lovestoned


Tog en tur till mamma och pappa.
Mamma och pappa ska hjälpa farmor att flytta imorgon.
Så vi firade farsdag idag istället.
Storebror, fruga, bebisar och vovve var också där.
Fritz var jävla nyfiken, nos i örat osv.
Jag måste ju bära omkring på dom för dom är sjukt söta.
Kramp i armen får man räkna med, iaf om man är beefcake som jag.
Men det är det fan värt.
Sen så skulle småttingarna matas.
Jag matade Hugo, jävla sötunge!




När vi kom hem så blev det film...skräll
Förstår inte varför jag envisas med att se på skräckfilmer när jag kikar mellan fingrarna och blir skiträdd.
När man redan är mörkrädd så gör det faktiskt inte saken bättre.
Nu får jag väl tända lampan om jag ska våga mig upp på toa inatt.
Jävla hatkärlek.




Intresseklubben bör anteckna:
Mina ögon kliar så nu ska jag tvätta av mig sminket.
Så jävla värt att vara osminkad och att kunna gnugga sig i ögonen hur mycket som helst.
(Det kan ni ta och skriva upp i den lilla anteckningsboken)
*gnuggagnuggagnugga*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0