Babble babble bitch bitch

Vad jag inte vill att helgen ska bestå av!


1.  Dåligt humör.
2.  Saker som stör mig.    (dvs det mesta om jag är på det humöret)
3.  Inget jävla gnäll.         (punkt)
4.  Gråtande.                   (undantaget är mig själv, jag kan behöva det ibland)
5.  För mycket alkohol.     (big nono)
6.  Räkmackor.....


Saker som är bra!


1. Om folk kan vara normala.                            (går det?)
2. Baja päron <3                                              (jag tackar nej till snefylla)
3. Fulgrogg.                                                             
4. Om Nöjes inte kommer vara som Arena.         (vässar armbågarna)
5. Bowla! <3                                                    (jag äger på bowling, speciellt onykter)



Som sagt, äger!
"håll mig i handen osv"







Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha!

Du äger på bowling.

jag har aldrig sett någon med sådan stil som du har!

Så originell är du ju iallafall! :D

2009-10-21 @ 11:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0