Kalas för lillen

Idag har det vart kalas här.
Fritz öppnade paket.
Eller ja, försökte iaf.
Den killen fick många paket.
Han är poppis!



Sen så fick han en till present.
Sjukt trög med att börja äta.
Men han älskart, jävla glöphund!<3
"filmör du ällör?"



Jag fixade paj, den var fan inte dum.
Sen så vart det tårta.
Den har jag hjort själf vettö, duktig tjej.
Okej, den kanske är lite väl tjejig, men det skiter jag i. (rebell Malin)



Nu är jag skittrött och vill bara däcka en sväng.
Annars tänker jag bo i min mössa och i mina smurftofflor ikväll.



Min kamera fick damp och tyckte att alla bilder jag tar ska bli gryniga och suddiga.
Så nu tänker jag vara sur hela kvällen.
Dö jävla horkamera!

Kommentarer
Postat av: anna

Sjukt bra gurkhund! Min äter ris och russin men helst cashewnötter. Roligt med blogg. Man är ju snokare i själen och vill hålla sig ajour med alla:)

2009-10-29 @ 10:08:42
URL: http://drawingnear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0